Cine suntem noi?
Firma Loreto Service se poziţionează pe piaţa românească în postura de furnizor de servicii auto. Este o firmă de servicii cu capital integral românesc, având sediul în Ploieşti, judeţul Prahova, înfiinţată în anul 2009. Până în prezent firma a cunoscut o evoluţie rapidă şi stabilă prin perfecţionarea continuă a personalului şi a serviciilor prestate, cu scopul de a răspunde cât mai bine cerinţelor clienţiilor care au nevoie de siguranţa şi protecţie la drum lung.
Misiune
Furnizarea unor servicii complete şi eficiente pentru clienţi noştri, cu asigurarea unei calități ireproșabile, garantate de experiența și certificatele dobândite.
Obiective
- – asigurarea calităţii celor mai bune servicii;
- – oferim garanţia service-ului şi a pieselor auto prin utilizarea unor echipamente moderne şi prin colaborarea cu cei mai buni furnizori, calificaţi la nivel european;
- – suntem deschişi către noi colaborări de afaceri care să genereze creşteri de profit pentru ambele părţi implicate, fiindcă niciodată nu vom reuşi singuri doar împreună;
- – îmbunătăţirea colaborării cu clienţi efectivi şi potenţiali, devenind pentru aceştia un partener integru pe termen lung.
Viziune
- – ne dorim creşterea notorietăţii companiei prin calitatea serviciilor şi profesionalismul oferit clienţiilor noştri şi poziţionarea companiei ca şi lider zonal pe piaţa furnizorilor de service auto pentru autovehiculele comerciale;
- – în acelaşi timp dorim extinderea reţelei prin deschiderea de noi puncte de lucru.
Valori
- – prin serviciile noastre vindem valoare, eficienţă şi seriozitate;
- – nu ne limităm doar la satisfacerea nevoilor clienţilor efectivi ci şi la încântarea lor;
- – în fiecare zi ne ghidăm după vorbele omului de afaceri David Rockefeller care spunea că „Succesul în afaceri presupune pregătire, disciplină şi multă muncă. Dar dacă nu eşti speriat de aceste lucruri, oportunităţile sunt mereu foarte mari”;
- – seriozitatea şi profesionalismul personalului garantează siguranţa clienţilor noştri;
- – integritate;
- – angajament;
- – cu cât personalul firmei este mai mulţumit şi satisfăcut cu atât calitatea serviciilor noastre creşte;
- – respect: Respectă şi vei fi respectat!